Nowe Funkcje
- Większość struktur na powierzchni oraz wszystkie budynki posterunkowe w Ereb są teraz zasiedlone przez różne typy mobów – zarówno pokojowych, jak i agresywnych.
- Dodano strukturę namiotu koszarowego oraz kilka dekoracyjnych kopców.
Zmiany
- Ograniczono liczbę linii autouzupełniania w czacie;
- Zoptymalizowano wydajność renderowania przedmiotów tego samego typu;
- Osada śnieżna na tundrze została zastąpiona nowym typem – małą drewnianą fortecą;
- Moby nie mogą już zakopywać się nie tylko w żelaznych, ale także w tytanowych, drewnianych i betonowych blokach.
Naprawione Błędy
- Naprawiono błąd, w którym liczba bloków POINTED_STONE i POINTED_DRIPSTONE nie zmniejszała się w ekwipunku po umieszczeniu;
- Naprawiono błędną identyfikację „niepewnej” rudy, która była wcześniej oznaczana, gdy była otoczona przez przezroczyste bloki;
- Naprawiono błąd powodujący awarię gry podczas próby podpalenia klasycznego portalu, który miał ten sam typ, co warstwa świata;
- Naprawiono styl ośnieżonych liści na drzewach iglastych;
- Naprawiono cienie postaci oraz roślinności pod sufitem w trybie graficznym ULTRA;
- Naprawiono czas widoczności przedmiotu po upuszczeniu i natychmiastowego podniesienia, gdy czas na komputerze użytkownika (czas uniwersalny) różnił się od czasu serwera;
- Naprawiono parsowanie komend czatu z użyciem cudzysłowów;
- Naprawiono lagi serwera przy teleportowaniu na duże odległości, dla osób, które lubią budować dom w miejscu X=2 miliardy.
Post Views: 90