Tygodniowa aktualizacja jest już dostępna!

Tygodniowa aktualizacja jest już dostępna!

Nowe funkcje

  • Dodano sekcję ustawień umożliwiającą zmianę przypisania klawiszy
  • Dodano koło emotek (domyślnie otwierane po przytrzymaniu klawisza TAB)
  • Dodano okno edytora koła emotek
  • Dodano 12 nowych emotek
  • Dodano animacje gracza podczas jazdy na STRIDEWING
  • Dodano animacje ruchu w bok podczas jazdy na STRIDEWING

Zmiany

  • Zwierzęta do jazdy teraz używają animacji biegu
  • Stridewing teraz używa animacji chodzenia do tyłu
  • Jeśli w oknie zadań nie ma aktywnego zadania, automatycznie wybierane jest pierwsze
  • Usunięto blok DEEPSLATE_BRICKS_STAIRS, który był nieużywanym duplikatem DEEPSLATE_BRICK_STAIRS
  • Nieznacznie dostosowano niektóre przepisy, szczególnie STONE_FURNACE
  • Nieznacznie poprawiono niektóre animacje gracza
  • Bloki FARMLANDS i WET_FARMLANDS teraz rozbijają się na DIRT
  • Usunięto przestarzały blok FURNACE ze struktury abandoned_house01
  • Zmniejszono oświetlenie przedmiotów trzymanych w rękach w nocy na powierzchni
  • W widoku trzeciej osoby, w trybie „frontalnym” (F5 dwa razy) można teraz obracać kamerę wokół gracza za pomocą klawiszy Numpad4 i Numpad6

Poprawki błędów

  • Naprawiono sterowanie za pomocą gamepada
  • Naprawiono niepotrzebne animacje mobów lub brakujące animacje podczas jazdy na mobie w niektórych przypadkach
  • Naprawiono błędy spowodowane konfliktami danych przy ładowaniu gracza jadącego na mobie
  • Naprawiono błędy fabrykacji w ekwipunku, gdy był pełny
  • Naprawiono niektóre błędy w tekstach zadań fabularnych
  • Naprawiono niemożność wydobycia rudy żelaza za pomocą PRIMITIVE_AXE
  • Naprawiono większość zduplikowanych przepisów (te same materiały -> różne wyniki)
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe działanie przepisów STOVE
  • Naprawiono błąd z tagiem, który uniemożliwiał użycie niektórych przepisów
  • Naprawiono niemożność wydobycia rudy tytanu i diamentu za pomocą SCRAP_PICKAXE
  • Naprawiono niemożność przetwarzania kłód na deski w ekwipunku gracza (bez użycia stołów warsztatowych)
  • Naprawiono błędy związane z rozmieszczeniem struktur questowych, klaster miedzi nie będzie już pojawiać się na koronach drzew dżungli
  • Naprawiono rzadki błąd związany z małymi zmianami czasowymi w kawałkach terenu, głównie wpływający na struktury questowe


Post Views: 52

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *