Tygodniowa aktualizacja już dostępna!

Tygodniowa aktualizacja już dostępna!

Nowe funkcje

  • Generator został przebudowany wprowadzając nowe elementy. Stare światy zostaną automatycznie zaktualizowane do nowej wersji.
  • We wszystkich oknach dodano slot do niszczenia przedmiotów (kosz na śmieci).
  • Można teraz przypisywać modyfikatory geologiczne do poszczególnych komórek biomów.
  • Pojawiły się cztery nowe modyfikatory biomów: wydmy, wzgórza, góry i klify.
  • Do generowania świata dodano 30 nowych struktur.
  • Większość biomów otrzymała 1-2 podtypy z nowymi modyfikatorami.
  • W górach i klifach pojawiły się sieci jaskiń.
  • Rzeki tworzą teraz tunele przez wzniesienia, zwłaszcza przez nowe typy gór.

Zmiany

  • Pustynia zyskała podtypy: wydmy, góry, płaskowyż i oaza.
  • Drzewa nie rosną już na granicach biomów tworząc prześwity i polany.
  • Drzewa mogą teraz rosnąć w kanionach.
  • Ścieżki w osadach zostały podniesione.
  • Usunięto bobView w trybie jazdy.
  • Zawartość beczek jest teraz losowo tasowana po otwarciu.
  • Wyłączono funkcję sortowania w niektórych pojemnikach (beczki, puste pnie, kosze na śmieci).
  • Bloki stosów drewna upuszczają teraz małe kłody i patyki lub same siebie, jeśli zostaną rozbite siekierą.
  • Wprowadzono drobne poprawki w strukturach i drzewach.

Poprawki błędów

  • Naprawiono znikanie zakładki ustawień po ponownym otwarciu okna.
  • Usunięto problem z przenikaniem biomów powodujący pojawianie się budynków w niewłaściwych miejscach.
  • Poprawiono płynność ruchu graczy sieciowych podczas jazdy pojazdami lub zwierzętami.
  • Naprawiono tekstury i materiały modeli: STRIDEWING, OLD_WHEEL, LAB_SLIDING_DOOR, BROKEN_CLAY_VESSEL_TOP/BOTTOM.


Post Views: 38

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *