Nowe funkcje
- Generator został przebudowany wprowadzając nowe elementy. Stare światy zostaną automatycznie zaktualizowane do nowej wersji.
- We wszystkich oknach dodano slot do niszczenia przedmiotów (kosz na śmieci).
- Można teraz przypisywać modyfikatory geologiczne do poszczególnych komórek biomów.
- Pojawiły się cztery nowe modyfikatory biomów: wydmy, wzgórza, góry i klify.
- Do generowania świata dodano 30 nowych struktur.
- Większość biomów otrzymała 1-2 podtypy z nowymi modyfikatorami.
- W górach i klifach pojawiły się sieci jaskiń.
- Rzeki tworzą teraz tunele przez wzniesienia, zwłaszcza przez nowe typy gór.
Zmiany
- Pustynia zyskała podtypy: wydmy, góry, płaskowyż i oaza.
- Drzewa nie rosną już na granicach biomów tworząc prześwity i polany.
- Drzewa mogą teraz rosnąć w kanionach.
- Ścieżki w osadach zostały podniesione.
- Usunięto bobView w trybie jazdy.
- Zawartość beczek jest teraz losowo tasowana po otwarciu.
- Wyłączono funkcję sortowania w niektórych pojemnikach (beczki, puste pnie, kosze na śmieci).
- Bloki stosów drewna upuszczają teraz małe kłody i patyki lub same siebie, jeśli zostaną rozbite siekierą.
- Wprowadzono drobne poprawki w strukturach i drzewach.
Poprawki błędów
- Naprawiono znikanie zakładki ustawień po ponownym otwarciu okna.
- Usunięto problem z przenikaniem biomów powodujący pojawianie się budynków w niewłaściwych miejscach.
- Poprawiono płynność ruchu graczy sieciowych podczas jazdy pojazdami lub zwierzętami.
- Naprawiono tekstury i materiały modeli: STRIDEWING, OLD_WHEEL, LAB_SLIDING_DOOR, BROKEN_CLAY_VESSEL_TOP/BOTTOM.
Post Views: 41