Deweloperzy nie zwalniają tempa – najnowszy patch przynosi szereg nowości, zmian oraz poprawek, które znacząco wpływają na rozgrywkę. Sprawdź, co się zmieniło!
Nowe funkcje
- 🔹 Nowy mob: Teseranid Striker – gracze mogą teraz zmierzyć się z groźniejszym, większym wariantem Teseranida. Striker nie wybacza błędów!
- 🔹 Moby mogą teraz obracać się w miejscu – to pozornie drobna zmiana, ale zwiększa realizm i dynamikę walk.
- 🔹 Losowe animacje śmierci – Endoskeleton, Teseranid i Hollow zyskały nowe, losowo dobierane animacje przy zgonie.
- 🔹 Stridewing daje się zwabić Purpodorem – gracze mogą teraz skuteczniej kontrolować jego ruchy.
- 🔹 Tryb snu dla Endoskeletona i Hollowa – te dwa mroczne byty mogą teraz wejść w stan uśpienia, co wpływa na ich zasięg wykrywania.
Zmiany w mechanice
- 🔸 Ulepszony obrót gracza w miejscu, zarówno pod względem mechaniki, jak i animacji, sprawia, że ruchy postaci są teraz bardziej płynne i naturalne.
- 🔸 Nowy system wędrowania mobów – ścieżki ich ruchu mogą być teraz krótsze lub dłuższe, co zwiększa nieprzewidywalność.
- 🔸 Usunięto efekt krwawienia – Item_Bag, Manekin oraz Teseranid nie będą już generować krwi przy trafieniach.
- 🔸 Skuteczniejsze skradanie – podczas skradu zasięg wykrycia przez Endoskeletona, Hollowa, Soulhounda i Fenneca zostaje zmniejszony o połowę.
- 🔸 Uśpienie + skradający się gracz – w takim połączeniu zasięg wykrycia przez Endoskeletona lub Hollowa spada jeszcze bardziej!
- 🔸 Moby agresywne reagują na gracza nawet w trakcie bezczynności – nie ma już bezpiecznych momentów.
- 🔸 Soulhound zmienia zachowanie w zależności od stanu zdrowia – panikuje tylko przy niskim HP, w innych sytuacjach staje się bardziej agresywny.
- 🔸 Dopasowanie prędkości ruchu mobów – teraz lepiej współgrają z animacjami.
- 🔸 Teseranid widzi mniej – jego kąt widzenia został delikatnie zmniejszony, co daje graczowi większe pole manewru.
Naprawione błędy
- ✅ Naprawiono system wabienia mobów – teraz przeciwnik poprawnie wykonuje animację ruchu i zatrzymuje się przed graczem.
- ✅ Dodano brakującą animację biegu dla owiec – teraz ich ruchy wyglądają jak należy.
- ✅ Poprawiono ataki Stridewinga – jego zachowanie w walce stało się stabilniejsze i bardziej przewidywalne.
Post Views: 19