Cotygodniowa aktualizacja już na serwerach!

Cotygodniowa aktualizacja już na serwerach!

Deweloperzy nie zwalniają tempa – najnowszy patch przynosi szereg nowości, zmian oraz poprawek, które znacząco wpływają na rozgrywkę. Sprawdź, co się zmieniło!


Nowe funkcje

  • 🔹 Nowy mob: Teseranid Striker – gracze mogą teraz zmierzyć się z groźniejszym, większym wariantem Teseranida. Striker nie wybacza błędów!
  • 🔹 Moby mogą teraz obracać się w miejscu – to pozornie drobna zmiana, ale zwiększa realizm i dynamikę walk.
  • 🔹 Losowe animacje śmierci – Endoskeleton, Teseranid i Hollow zyskały nowe, losowo dobierane animacje przy zgonie.
  • 🔹 Stridewing daje się zwabić Purpodorem – gracze mogą teraz skuteczniej kontrolować jego ruchy.
  • 🔹 Tryb snu dla Endoskeletona i Hollowa – te dwa mroczne byty mogą teraz wejść w stan uśpienia, co wpływa na ich zasięg wykrywania.

Zmiany w mechanice

  • 🔸 Ulepszony obrót gracza w miejscu, zarówno pod względem mechaniki, jak i animacji, sprawia, że ruchy postaci są teraz bardziej płynne i naturalne.
  • 🔸 Nowy system wędrowania mobów – ścieżki ich ruchu mogą być teraz krótsze lub dłuższe, co zwiększa nieprzewidywalność.
  • 🔸 Usunięto efekt krwawienia – Item_Bag, Manekin oraz Teseranid nie będą już generować krwi przy trafieniach.
  • 🔸 Skuteczniejsze skradanie – podczas skradu zasięg wykrycia przez Endoskeletona, Hollowa, Soulhounda i Fenneca zostaje zmniejszony o połowę.
  • 🔸 Uśpienie + skradający się gracz – w takim połączeniu zasięg wykrycia przez Endoskeletona lub Hollowa spada jeszcze bardziej!
  • 🔸 Moby agresywne reagują na gracza nawet w trakcie bezczynności – nie ma już bezpiecznych momentów.
  • 🔸 Soulhound zmienia zachowanie w zależności od stanu zdrowia – panikuje tylko przy niskim HP, w innych sytuacjach staje się bardziej agresywny.
  • 🔸 Dopasowanie prędkości ruchu mobów – teraz lepiej współgrają z animacjami.
  • 🔸 Teseranid widzi mniej – jego kąt widzenia został delikatnie zmniejszony, co daje graczowi większe pole manewru.

Naprawione błędy

  • Naprawiono system wabienia mobów – teraz przeciwnik poprawnie wykonuje animację ruchu i zatrzymuje się przed graczem.
  • Dodano brakującą animację biegu dla owiec – teraz ich ruchy wyglądają jak należy.
  • Poprawiono ataki Stridewinga – jego zachowanie w walce stało się stabilniejsze i bardziej przewidywalne.


Post Views: 22

Leave a Comment

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *